Home

Trip to Melaka!

               Hi assalamualaikum. amboi sopannya anak sapo lah nih. hihihi. okay harini saya sangat gembira sebab dapat berjalan. Gara-gara teman si Dia daftar for next sem saya bangun awal utk teman dia. Tapelah demi tersayangkan. *Memang sayang pun*. hihi. Bayangkanlah tiket kol 8 pagi nihh semalam tidur pukul 3 pagi. haa tu diaa nuh. hahaha. Hihi tapi tape tidur lambat mana pun bangun awal jugak. hihihi *konon*. Sesampai nye kteorg kat Bandar Bersejarah Melaka terus mndapatkn taxi utk pergi ke UiTM. Nasib baik cab boleh masuk time daftar harini kalau tak pengsan saya nak berjalan. Ingatkan tak berjalan jauh rupenye berjalan jauh jugak. hihi. Itu gini siap daftar dalam kol1 lebih gitulah. Then saya pergi jumpa MyBFF sayalah. yaya comel. hihi. Ingatkan dapt jumpa lama tapi skejap je :( #sadlife. Aslkn dapat jumpa kan :) Thanks dear. saya bagi dia cokelat tau. huhu

               After that, kiteorg pergi balik ke MC. haa patah balik patah balik jelahh kje kteorg. haha Daptkn taxi trus mnuju ke destinasi seterusnya mana lagi kalau kat Melaka nih Mahkota Parade tak pun Dataran Pahlawan. 1st tmpat kiteorg tuju ialah tmpat makan lahh. Laparrr gila ot dari pagi tak makan. Lunch for today SEOUL GARDEN pilihan kami. haha. Nak kjar masa pny pasl makan kat situ je dah ambil masa 2jam. lamakan kiteorg makang. Ni lahhh hasilnyaaaaa..


Terliurrr tak korang? haa. Fyi, ni lah tempat FAV kiteorg kalau masing-masing taktau nak mkn ap. hahaha
Perut dah pun kenyang so ada tenaga nak berjln kan. Seterusnya kiteorg pergi DP sebab lovey cakap nak buat Jersey Couple. Tapi malangnya jersey saya tiada. so die beli jersey tok die je JEPUN? booooo takde dalam EURO2012 lah bang. hahaha. takkan die je boleh beli jersey saya pungg beli baju jugak. beli baju murah je. heeee. Thanks Lovey <3. Shopping punya shopping tapi takde lah shopping sangat an. tak pasan pulak tiket nak balik JB mlm nih kol8pm. So apalagi bergegas lah ke MC balik sampai pkcik taxi uh ketawa tengok kiiteorg Ulang alik ulang alik. buang tebiat ke budak nihh. hahaha. peace pakcik. Travel lah pakcik. Waaaakluuuuuu.....

Seharian berada di Melaka.

                Pukul 10.45 sampai di JB. Hajatnya sampai di jb teruss nak balik rumah tapi melencong jap. Kononnya nak makan BURGER BAKAR. punya lah semangat nak pergi sampai kena marah. last-last habis. Haaaampeeehhh. Memang sekarang org cari BURGER BAKAR uhh. so jangan lambat-lambat kan dah melepass. hihihi. pikir pny pikir nak balik bosan plus lagi nak tengok bola musim EURO kan. last-last lepak Pandan makan Nasi Itik. Nak try jugak Nasi itik uhh kan lagipun Gf abang saya punye kedai. t
api terasa kenyang lagi just lovey and katok je makan. Sambil makn sambil tengok bola.

Dalam pukul 2.10AM baru lah nak beransur pulang ke rumahh.
Amboooooi kemain lagi aku harini berjalan.
Thanks lovey for today. Enjoyed! Salam.


No comments:

Post a Comment