Home

Bad day !

Aku taktau lah memang bad luck aku kot hari ni. hmm masa otw g Mcd Taman Tun aku ng lovey naik cab. Aku pun kadang-kadang suka cuai, taktau lah harini kenapa sampai phone sendiri tak perasan. hmm selalu kalau kua phone lovey mesti pegangkan sebab ye tau aku salu lupe. Nak wat camne kan tade rezeki aku harini :( Kepada pakcik cab uh kalau pakcik jual phone saya pun dapat berapa je. Tu untungnya phone wat security code. Taktau lah kalau pakcik uh bole pecahkan pssword aku. Selalu kalau phone job confirm jual an. Its okay lah. Hilang hp je. Insyaallah kalau ade rezeki boleh beli kan. Selalu kalau orang bersabar selalu dapat lebih kan :) k lah tade mood. Bye

2 comments:

  1. Atoto kcian nyeee bhahahaha untg nye pak cik tu hahahahaa nty lovey bli yg bru jgn wisau yea hahahah

    ReplyDelete
  2. HAHAHA sioot kau ea finaz. hm aku dahla tgah nak save bole pulak hp hilanggg. sh_t!

    ReplyDelete