Home

Congratulations!

Hi assalamualaikum :) Harini aku nak kongsi kegembiraan wlaupun bukan aku yang dapat. haha. 1st of all, Tahniah kpd adikku kerana berjaya menerima tawaran belajar di Uitm Segamat. Kos yang dtawarkan Dip.Pengurusan Maklumat. Alhamdullilah :) berkat doa kami sekeluarga lagi-lagi harapan bu aku nak tengok anak-anak yer berjaya :) Amin... Akhirnya dapat jugak kau sambung belajar kan. Rezeki namanye, orang sabar selalu dapat lebih :) iAllah. tadi nak check pun macam tergerak je kan sebab ye cakap terima sms dr uitm online suruh semak permohonan. Alhamdullilah dapat :) ingatkan 2nd intake rupenye 19/6 nih kena lapor diri :). Btw Goodluck sister. Dah dapat peluang nih jangan sia-sia kan. Aku tumpang gembira :DD semua doakn kau :) tsk tsk sebak pulak. huhu

Lepas nih tade lah kawan aku nak bergurau, bergaduh, bermasam muka. hahaha. Masing-masing dah belajar kan. Tapelah dekat je pun kau belajar, segamat uhh je. hahaha aku je yang jauh tercampak kelantan sana. hihi. Apa-apa pun Goodluck!


No comments:

Post a Comment