Home

Every single day, I'll missing, missing you

Hi. Assalamualaikum :) selama 2 minggu ye naik belajar setiap hari aku merindui kau. sangat-sangat. hihihi over plak. Ehh takla serious talk okay. Hm aku kena biasakan sebab nnt bulan 7 aku pulak naik belajar for new sem. hmm lagi lah brtambah jauh :o tsk tsk. Seyes aku taknak balik kelantan. boleh tak? -.- Mohon cepat habis belajar. hmm, Eh kenapa cakap pasal aku plk nihh. Okay selama 2 minggu nih lah keje nak bergaduh saja. haihh sebb aku cepat sangat negative thinking trhadap die -.- I'm sorry okay :). Biasalah gaduh-gaduh sayang nama nyeee. hihihi. Padahal benda kecik boleh jadi besar. haha, saje nak amik perhatian lebih letewww. heeee. Ehh. hahaha.
     But i've to change for us, and aku akan pastikan kita jaga hubungan nih dengan baik ok. Insyaallah :)
Aku kena kurangkan emotional aku. kena control skit. Sampai dia cakap aku garang sangat. hahaha, garang ke? Ishhh tadelah garang sangat. huhuhu. Yang penting percaya antara satu sama lain kan :) Masing-masing dah besar and boleh fikir. ni bukan cinta monyet lagi. hahaha :D


Okay sampai sini jela leteran aku. Bye! MF #TakeNote :)

No comments:

Post a Comment