Home

sedih bercampur marah sama dengan terkilan :'(

      Hi. assalamualaikum, mungkin malam nih aku perlukan kau blog. Aku rasa macam banyak sangat problem aku, perasaan aku. haihhh taktau nak cakap macam mana. sekarang nih aku rasa macam nak perlukan bahu seseorang utk aku menangis lepaskan sumenye apa yang aku rasa sekarang :'( tsk tsk. Air mata dah bertakung da nihh. hm pliss jangan jatuh :3 kenapa masa lalu mbuatkan aku trfkir-fkir dan aku semakin mmbenci kau wahai perempuan. hmm, tu semua berlaku dengan pantas. Aku taktau kenapa aku mngenali kau pda awalnye maybe sebagai kawan dan akhiri dengan musuh! semakin hari semakin benci aku kat kau bertambah2. subhanallah kenapa aku nih :( aku cuba utk tak benci kau tetapi aku tak boley and aku tk suka hipokrit and tipu diri aku sendiri. hmm. Bukan aku nk ungkit crita lama, tp kau hnya smentra brtakhta dhati DIA hanya semntra. Mmg dulu salah ak tinggalkn dia mcm tu. tp ak rse kau mmg amik ksemptan time uh. Ehh shiiiiitttt lah. I Hate this feelings! :( please go away from me. hmmm

     kenapa tah ak trgerak nak stalk tweet kau. sakit hati! kadang-kadang aku give up dengn relationship aku -____-.Banyak sgt dugaan yg aku terima :( Ye mmg aku belajar dr kesilapan tapi lain yg ak trime. hmm. Tak perlu kot kau berharap lagi kat DIA dan sememangnye takkan mnjadi milik kau. Please jangan amik DIA dari aku! DIA bukan future kau! haihh kenapa aku brmain dengan perasaan macam nih :( Walaupun DIA meyakinkan aku DIA sayang, cinta aku seorang tapi aku selalu rasa was-was dan negative thinking trhadap die. hmmm. Maybe aku mmg ta sesempurna macam perempuan lain but im try to be change for us :( iAllah.
semakin DIA jauh ng aku semakin aku bertambah risau and i hope this relationship is getting everlasting for me :( Hopinggggggg. 

    Aku tau kau masih ada hati kat dia kan?! hm dala please lupekan je dia wahai cik Nora -.- he's mine! Aku harap die akn mnjadi ketua keluarga aku one day. iAllah kalau ad jdoh aku dengan die. Amin ...
Aku bukan nak gaduh sebb lelaki tapi aku nak bgtau kau Aku memang sayang DIA sangat-sangat. hmm
Aku harap kau faham and takyah nak menaruh harapan yang sangat besar uh k. salam. 


No comments:

Post a Comment