Home

Emo?

Cakap pasal emo kan, tu salah satu sikap aku yang tak dapat dibendung. haihhh taktau nak habaq cmna nuhh, haa tu diaa kedah mai. hahaha. Lagi-lagi sekarang keje aku nak marah plus mengamuk je even bnde uh kecik sebenarnye. Normal ke perempuan cm uh? normal kan? hihihi. Maybe aku nih sorang yang panas baran kot -____-.Aku rasa dia sorang je faham aku and bertahan dengan perangai aku. hm tapi tadelah salu sangat aku mcm tu. Tu tahap kritikal dah. Kadang-kadang je, tapi kalau berterusan mcm ni apa-apa bnde taknak jadi boleh jadi kan. Im try to control my emotional, but i can't. -.-' kalau something happen berlaku antra kiteorg tak kira lah samada gaduh or whatever aku mesti nak ungkit kisah silam o blablaa.Sebab aku benci kisah silam die! benci! Aku tak boleh lah. tak boleh nak control! Please fatinnnn dont do that again :( boleh mengecewakan orang lain dengan perangai kau! hmmm. kadang-kadang tak boleh nak kawal perasaan marah aku sampai semua aku nak lepaskan even memang bukan salah dia pun -.-

Aku akan cuba kawal emosi aku. Yeahh i must try! jangan nak ikutkan sangat sampai orang yg tak bersalah pun kena tempiasnyee. hahaha :DD tadi baru je salah faham sikit ng lovey. hmm aku dah lebih2. Tahlaa, maybe aku risau sebb ye jauh ng aku. And aku taktau ye buat apa kat sane, then aku tak nmpak. Risauuuu much okay. But im trust you honey! Im sorry for that :(

Iloveyou MF!


No comments:

Post a Comment